Rób zakupy, zbieraj punkty i wymieniaj na rabaty! Wprowadzamy punkty lojalnościowe, aby nagradzać naszych wiernych klientów.
Za każdą wydaną złotówkę otrzymujesz 1 punkt. Kiedy uzbierasz wystarczającą ilość punktów, będziesz mógł je wymienić na rabat na swoje zakupy! Dzięki naszym punktom lojalnościowym robienie zakupów w naszym sklepie staje się jeszcze bardziej opłacalne. Pierwsze punkty otrzymasz już po rejestracji - 50.
Jakie rabaty mogę otrzymać za zgromadzone punkty?
- Każde 100pkt to 3,30zł rabatu
- 1000pkt to 30,30zł rabatu, itd.
Regulamin
Oto ogólne informacje na temat programu lojalnościowego sklep.railscale.com.pl
Program lojalnościowy railscale.com.pl umożliwia zdobycie punktów, które można wymienić na rabaty, na przykład kolejowe modele, w zamian za dokonywanie zakupów w sklepie.
Uczestnictwo
-
Uczestnikami programu lojalnościowego są zarejestrowani klienci sklepu internetowego railscale.com.pl
Zasady naliczania punktów
- Punkty przyznawane są na podstawie wartości pieniężnej zamówienia. Klienci otrzymują punkty (oznaczone jako "oczekujące") w momencie składania zamówienia według następującego wzoru:
X = wartość punktowa zamówienia, w którym 1 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 190,5 zł, liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 190,5).
- Liczba punktów nie jest zaokrąglana do wartości całkowitych.
- Punkty nie są naliczane od kosztów przesyłki zamówienia.
-
Punkty są reprezentowane jako liczby wymierne.
-
Zastrzegamy sobie prawo do odjęcia punktów za produkty zwrócone.
Przelicznik wartości zamówienia na punkty
Przelicznik wartości zamówienia na punkty jest używany do naliczania punktów (oznaczonych jako "oczekujące"), które klienci otrzymują w momencie składania zamówienia. Zasada naliczania punktów zgodnie z przelicznikiem wartości zamówienia na punkty została omówiona w sekcji "Zasady naliczania punktów" tego regulaminu.
Typy / statusy punktów
- punkty oczekujące - to punkty przyznane klientowi automatycznie po złożeniu zamówienia, które czekają na weryfikację ze strony firmy. W zależności od wyniku weryfikacji, punkty mogą uzyskać status "zaliczone" lub "anulowane". Punkty oczekujące nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
- punkty zaliczone - to punkty, które zostały zatwierdzone przez firmę po sfinalizowaniu transakcji zakupu. Punkty te są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
- punkty anulowane - to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane z powodu np. braku wpłaty lub nieodebrania produktów w określonym czasie. Punkty te nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
- punkty wykorzystane - to punkty, które klient wykorzystał do zapłaty za zamówione produkty. Punkty te są uwzględnione w saldzie punktowym klienta automatycznie po dokonaniu płatności nimi za zamówienie. Punkty wykorzystane są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego klienta.
Weryfikacja punktów
- W przypadku weryfikacji punktów, dokonujemy zmiany statusu punktów oczekujących przypisanych do danej transakcji na jeden z dwóch statusów: "zaliczone" lub "anulowane".
-
Ważne jest, aby pamiętać, że zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.
-
Proces weryfikacji punktów trwa do 21 dni od daty złożenia zamówienia.
- Punkty oczekujące zostaną zaliczone, gdy transakcja zostanie sfinalizowana, czyli otrzymamy zapłatę i dostarczymy towar, a towar nie zostanie zwrócony.
-
Punkty oczekujące zostaną anulowane, gdy nie dojdzie do transakcji (np. brak wpłaty w określonym przez nas czasie 7 dni od daty złożenia zamówienia).
Saldo punktów klienta
1. Saldo punktów klienta jest obliczane według następującego wzoru:
- saldo punktów klienta = suma punktów zaliczonych - suma punktów wykorzystanych
2. Klient może wykorzystywać jedynie punkty określone jako saldo punktów klienta.
3. Wraz z dokonaniem zakupu saldo punktów zmniejsza się o liczbę wykorzystanych punktów.
4. Saldo punktów jest wykorzystywane automatycznie przy składaniu kolejnego zamówienia w przypadku kliknięcia opcji - wykorzystaj saldo punktów.
5. Wszystkie produkty, które są dostępne do wymiany za punkty lojalnościowe znajdują się w menu "Produkty za punkty".
6. Przy zamówieniu zostanie wykorzystana liczba punktów z salda punktów wybrana przez użytkownika w trakcie dokonywania zamówienia pod warunkiem, że saldo punktów jest większe od ilości wykorzystywanych punktów.
7. Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia.
8. Każdy zarejestrowany i zalogowany klient otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.
9. Punkty są wymienialne wyłącznie na produkty dostępne za punkty.